En vecka till julafton.....

I dag är det en vecka till julafton, jag tycker det är dom
bästa dagarn . Bara mys och förväntan ,ja inte är det 
julklapparna jag tänker på,den tiden är förbi för länge sedan
för min del.Nä jag vet inte det bara känns  bra dagarna före 
julafton alla är glada det är nått i luften liksom.....






Tulpan säsongen har börjat ....jag var bara tvungen att köpa en bukett
på Konsum i dag.  Jag älskar tulpaner ....jag brukar köpa en bukett i veckan
så länge dom finns att köpa .....

Ha en bra helg och passa på att njuta stressa inte ,allt måste inte vara 
perfekt ,allt måste inte vara hemmagjort.... umgås ,spela spel å njuuuut !!!

Kram Susanne !
    

Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Ska lyda dina råd...

Underbart med jule tulpaner med, en så fin blomma som minner även att våren snart stundar.

Kram Sussi

2010-12-17 @ 21:47:49
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0