Slipskille.....

God fortsättning på er hoppas att alla fick en fin jul
med nära och kära och kanske en lite julklapp av tomten.
Själv hade jag en härlig jul med familj & släkt trots att jag 
jobbade på förmiddan.Åh tänk jag hade varit snäll så jag fick 
julklappar av tomten i år också .
Och lille Melvin var populär hos tomten trots att han inte kan 
öppna sina klappar själv ...mormor ser fram emot komande jular
för det finns väl inget mer "juligt" än förväntansfulla barn.För att
inte tala om hur roligt det är att köpa julklappar till barn ...



                      Så här tjusig va jag på julafton ..... sötnos !!!

Nä nu ska jag ska jag gå och göra mig i ordning för att åka till jobbet
när jag slutar blir det julmiddag hos mor & far .

Kram Susanne !

Kommentarer
Postat av: Linn

Mammas gosepojke!!!! han är så stilig!!! Vi ses i eftermiddag!



Kram

2010-12-26 @ 09:24:04
URL: http://skargardsbbloggen.blogg.se/
Postat av: Cathrin

God fortsättning och vad stor lilleman har bliivit.

Måste säga att han är mamma upp i dagen då hon var liten. Kram på er.

Cathrin och Hans

2010-12-26 @ 14:08:38
Postat av: Annica

Så söt han var då! Med slips och allt. Ja det är härligt med barn på julafton. Det var många glada tillrop och kramar allt eftersom presentpappren flög hos oss! Men bor det inte ett litet barn i oss alla...och ännu mer på julafton?! Kram på dig och god fortsättning!

2010-12-27 @ 10:47:06
Postat av: Gardenhouse

En sån sötnos, förstår att tomten smälte.

God fortsättning,

Sussi

2010-12-27 @ 18:46:13
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0