Fettisdag.....

I kväll har mamma,pappa,svärmor ,svärfar och brorsan med fam,
varit här och fikat semlor,trevligt att träffas så där på en tisdag.
Dottern var bortbjuden på annat håll och sonen åt semlor med
skoterklubben på ombergsstugan.



Förresten för er som  undrar så måste jag berätta att jag fått tid för röntgen
av nacken och ryggraden den 2 mars ,det gick ju riktigt fort ,med tanke
på att jag fick ett brev från min läkare för 1 dryg vecka sedan där han
skrev att det var ca: 6 mån väntetid men att han kunde skicka en remiss
till Lycksele lassaret  där väntetiden är kortare. Plötsligt händer det !!!
som dom säger i reklamen;)  

Ha det bäst !

Kommentarer
Postat av: Lilith

Låter som om ni hade en riktigt trevlig fettisdag! :)

Vilken tur att du fick din röntgentid så snabbt! Roligt att det går undan ibland, man kan ju bli halvt galen på dessa väntetider annars...

Ha en fin fortsättning på veckan!

2010-02-17 @ 12:31:32
URL: http://skogsdoft-havsbris.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0