Ute till havs och bullbak......

Ledig dag och sol... äntligen, har varit ute på två längre
sparkturer ,den ena turen ute på havsisen riktigt skönt.
Jag blev riktigt svettig innan jag var hemma men jag fick
en massa energi ,vilket var länge sen så det blev bullbak.
Kanelbullar och semelbullar ,så det blev semlor till kaffet
i kväll,mannen och sonen ääälskar semlor så jag blev poppis.
Jajaja.... ja vet det är inte fettisdag fören nästa tisdag;)) 


                                   Vindkraftverken i sikte...
 


                               Brygga med swing......











Ha en trevlig kväll  /Kram


Kommentarer
Postat av: Linn

Vad duktig du har varit som bakat, vet inte när jag gjorde det sist:( Fina bulformar;)Härligt med finväder! Kram

2010-02-09 @ 19:55:40
URL: http://skargardsbloggen.blogg.se/
Postat av: Lilith

Låter härligt med sparktur på isen! Jag skulle också väldigt gärna ha en spark, vore jättebra när vi ska ut på isen med hundarna.

mmm, nu blev jag sugen på goda nybakade bullar... Kan nästan känna doften ända hit...

Ha en bra fortsättning på veckan! :)

2010-02-10 @ 11:41:24
URL: http://skogsdoft-havsbris.blogspot.com
Postat av: Marie

Livskvalitet i två varianter! =)

2010-02-10 @ 18:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0