Nytt ris vid entren...

Vilken underbar helg vi har haft med massor av sol ;)men den är avslöjande 
också ...då tänker jag på fönsterna Oj!! så hämska dom är,blir till att puttsa:)
I går  städade jag bort granriset runt bron,så fräscht det blev.
Plockade alkvistar till entren.



Jorden i krukan är ju stenhård så det va bara att sätta kvistarn i bakkant
mot väggen men det blev rätt okej  och mossan fick vara kvar.

Elsie har du kommit på nått eller kan detta vara något för din entre ?



Ikväll har jag bakat semlor,mannen ska bjuda  sina anställda och så tänkte
jag bjuda på lite semlor i morgonkväll om det kommer någon på fika :)
Det är ju fettisdag i morgon  den 16:e februari .



Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Elsie

Hej!

Tack för tipset,jag har ett ställe nere vid havet

där det finns mycket al.Det är alldeles för tidigt med påskris eller videkissar på bron ,så tack för

tipset! M.V.H ELSIE:

2010-02-15 @ 21:41:25
Postat av: Gunilla

2010-02-17 @ 08:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0