Kylan fortsätter......

I dag har städats mamma har hjälpt mej med fönsterna på insidan dom blir ju så
smutsiga av både ljus och vedeldning.Utsidan skulle också behöva en omgång men
det är inte att tänka på i denna kyla -19.5 just nu (kl:21,15)jag har dammsugat och
dammtorkat ,min snälla mamma är rädd om min nacke så hon erbjöd sig att ta mina
fönster vilket jag Tackar för:) På eftermiddan åkte jag till stan och handlade lite
födelsedagspresenter ska på 2st 40 års kalas i morgon .









Ja det blev nya koppar från Åhlens och en skål   kunde inte låta bli dom
jag gillar Åhlens dom har så mycket fint för att inte tala om deras tyger.

Ha det bäst!



Kommentarer
Postat av: Ulla

Åh, så fina! Även bilderna! Jag behöver också nya koppar.

2010-02-20 @ 10:03:04
URL: http://www.smillis.bloggain.se
Postat av: Maria

Tack för den fina Eva Solo kannan, den prydde bordet hela kvällen. Folk kom och gick under hela kvällen. Hoppas det andra kalaset också var trevligt.

2010-02-21 @ 11:11:49
Postat av: Håkan

hej!

jag, maria, barnen, nancy, hillevi och jean har haft middag i holmsund hos nancy. vad är det för adress till linns blogg?

jean och jag sökte och sökte men hittade inte rätt....

2010-02-21 @ 19:09:59
Postat av: Susanne

Jag har ju en länk i min blogg till Linn bara att klicka in :)

2010-02-21 @ 20:02:26
URL: http://sjovillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0