Nespresso......

Mannen fick en Nespresso maskin när han fyllde år ,det följde med
ett 20 tal kapslar av olika smaker så vi har nu provat och noterat.
Vi hittade några favoriter som vi nu beställt via nätet ,3 arbetsdagar
så ska dom vara på plats. Det är ju inget kaffe man bjuder på när man
är flera stycken men perfekt när man blir sugen på en kopp så där .



                  



Har varit ute och gått i blåsten i dag, jag tycker det är skönt när det
blåser och snön yr i ansiktet förutsett att man är välklädd förståss.
Fast största delen av dagen har vi faktiskt suttit i soffan och sett snön
yra och virvla över isen( tv,dator och mys) i kväll ska vi se på
Johan Falk  vapen bröder på 4:an synd den slutar så sent när man ska
vara på jobbet 07,00 i morgon bitte.

Ha en bra söndagkväll !

Kommentarer
Postat av: Ted

Ja i morgon skall man upp kl 6 igen för att fixa fika till Elsie och Erik. Ingen rast och ingen ro. Som tur är man ledig resten av dan.

2010-01-17 @ 19:18:03
Postat av: Anonym

Hej!

Som du hör så vill Ted utmärka sig hela tiden,

visserligen är han duktig att hjälpa till,men du

förstår nog!

MVH ELSIE.

2010-01-17 @ 20:00:02
Postat av: Linn

Gillar nespressomaskinen, när jag kommer så hoppas jag på en kaffekopp från den;) kram

2010-01-18 @ 06:59:20
URL: http://skargardsbloggen.blogg.se/
Postat av: Anette

Tvålarna luktar tyvärr inget speciellt, så nästa gång ska jag prova droppa i lite parfym..Kram

2010-01-20 @ 10:10:18
URL: http://familjevillan.blogg.se/
Postat av: Siri

Snygg! Synd att jag inte dricker kaffe-då hade det stått en hemmahos oss ;)

Kram på dig!

2010-01-20 @ 13:41:29
URL: http://inredmera.blogg.se/
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Det ska vara du som kan fota en espressomaskin så att det blir som ett konstverk!

2010-01-22 @ 21:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0