Vilken aktivitet.......

Vilken aktivitet det är ute idag när jag passerade bräntebacken på
hemvägen från jobbet så var parkeringen överfull pulakbacken såg ut
som en myrstack.Och på isen åktes det skidor på alla nivåer ,hörde
några prata om att dom övade för vasaloppet,andra lunkade på i sakta  
mak och verkade faktiskt njuta.Måste erkänna att jag blev lite sugen på
att leta fram några gammla skidor;) för spåret går ju bara 15 meter från
vår brygga.Det är som att sitta på läktarn när vi sitter i soffan:) 





Men att bära in ved är väl också träning;)ska jag vara ärlig så är bilden
arangerad mannen brukar se till så att vi har ved inne, men när jag nu liks
höll på så skulle jag ju ha haft ett par snygga stickade vantar på bilden.
Det har gått en hel del ved  dessa kalla dagar som varit!!



Vid bäcken man skymtar vårt hus i bakgrunden.





Nu blire gomidda med familjen sonen har kommit hem efter en vecka
i Kittelfjälll ,dom har kört skoter trots -30 när det var som kallast.
Så det blev väl inte så många mil som dom tänkt men dom verkar ha
haft det bra ändå.Dotter med sambo kommer också, så härligt när alla
är samlade:)

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Siri

Jo,nog har det gått åt en hel del ved under dessa dagar!

Tur att man har kamin :)

2010-01-10 @ 22:08:47
URL: http://inredmera.blogg.se/
Postat av: Ulla

Oj vilka fina bilder från bäcken. Såg den där vyn i går morse, men hade ingen kamera...

2010-01-11 @ 22:29:51
URL: http://smillis.bloggain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0