Jag från A till Ö !

Fick en liten utmaning av Anne-Marie med bloggen Grandmother
som går ut på att man beskriver sig själv från A-Ö jag gör ett försök.

Annsvarsfull, Bloggare, Civiliserad, Data användare, Envis, Facebook nörd, Gröna fingrar,
Hundägare, Inredningintresserad, Jordnära, Kärleksfull, Livsglädje, Modern, Nostalgisk, Orolig,
Pålitlig ,Qlig(hihi), Rofylld, Snäll, Tråkig, Utåtriktad, Vimmsig, Xalterad, Yr, Zzzömnig,
Å
senbo, Ärlig, Ömsint.

Fick tänka till lite .....okej jag vet det heter inte Qlig men jag är ju lite Qlig=rolig hi hi!

Jag utmanar :
Elle  med bloggen inredning utredning
Annette med bloggen Familjevillan
Ulla  med bloggen  Smillis


Har varit på invigning av BILTEMA i kväll jätte fin byggnad stort och
luftigt,i kväll bjöds det på snittar och cider.Imorgon öppnar butiken.
Lycka till önskar jag min vän Susanne Vesterlund butikschef.




Bild hämtad från Biltemas hemsida.Kameran glömde jag hemma.



Lupiner i mjölkkannan i stugan.



Grinden till fårstängslet som är kvar sen vi hade får på stugan....



Älskar att åka bil ,sitter som ett barn å kikar mellan sätena i bilen
på Holmön....här hemma har vi självklart bur i bilen.

Ha det bäst i sommar värmen!!

Kram Susanne !

Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Rolig utmaning att läsa!

Får önska vännen lycka till med nya affären.

Ha en fortsatt skön och kravlös semester,

kram Sussi

2010-07-08 @ 00:08:28
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Elle

Ja det var väl klart att jag åkte dit på den utmaningen!! blink



Får väl sätta mig ner och fundera lite nu då...jisses, det blir nog inte lätt det här!



Hälsningar till din vän, lycka till med butiken!



Kram Elle

2010-07-08 @ 09:36:23
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Bra ord du hittat, men Tråkig måste väl vara fel!

2010-07-08 @ 12:41:03
Postat av: Gardenhouse

Tackar för utmaningen, ska ta itu med den om några dagar.

Kram Sussi

2010-07-08 @ 22:38:30
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0