Syskonträff...

I går afton kom Tias syster Aquila med matte Marie hennes kompis
Magda med sin hund Akleja på besök .Jätte trevligt att få träffas och
hundarna fick busa runt lite.... inte blev det sämre av att solen sken
och det var myggfritt ute.



   Aquila och Tias ! att få med tre hundar på samma bild var inte lätt!



                       Naken hunden Akleja en riktig sötnos !!!



                       Här kollar vi utsikten .....



                               Du och jag syrran...



                                      Aquilla....



                                                Tias....

Tiden går fort när man har trevligt helt plötsligt hade det gått 2,5 timar
och det blev dags att vända åter mot Lycksele  för vovarna med sina mattar .
Jag kan lova att jag hade en trött Tias när dom åkt...han gick och la sig direkt
det tar på att träffa 2 tjejer å busa och ha kul.. voff voff...

Den fina dagen och kvällen avslutades med regn och åska regnet var nästan
efterlängtat då det är så torrt i marken .Och i dag skiner åter solen och tempen
visade 18 grader i skuggan redan kl 8 i morse....undrar vad jag ska hitta på i dag?

Kram Susanne !


Kommentarer
Postat av: Anette

Gud så söta!! Och vilken härlig kväll det blev idag... nice! KRAM

2010-07-13 @ 21:46:22
URL: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0