Tropisk värme....

I helgen har vi varit i Angsjön bortanför Bjurholm,vilket väder
det varit, i lördags var det så varmt att vi trodde vi va utomlands.
Jag badade  och simmade flera gånger för att inte flyta bort i svett,
ja det är så det ska vara på sommaren .Fast kanske inte hela tiden
har faktiskt känt mig lite trött och orkeslös i dag, blött näsblod 2 ggr 
bara så där ,men det är väll värmen... kanke druckit för lite vatten.

När vi kom hem i afton var det bara att städa ur husbilen så dottern 
och hennes sambo kunde fylla den och dra iväg .

Ja nu är det bara en vecka kvar på semester hade helst velat vara bortrest
men mannen jobbar ju.... å själv är det  inte så kul att resa iväg.
Så den här veckan lär väl bara försvinna tyvärr.

 

                                 Solnedgång över Angsjön......



Den här bilden är långt i från verkligheten....i verkligheten såg man lite
dis  runt flytbryggan med trampolinen på som knappt syns på bilden
som jag fotade kl:00.20 det var så magiskt,där skulle jag haft ett större
objektiv så jag kommit närmare....



En bild från dagen i Ö-vik som är en riktigt mysig stad med sina kullerstens
gator och gamla hus.



En vacker lycktstolpe modell äldre....



En vacker pion i parken.....



Mås(te vara med)



Ö-viks gästhamn i bakgrunden...



Kajkanten....



Två gamla lyftkranar i hamnen som jag faktiskt tycker är vackra på
något sätt......

Ja nu hoppas jag på en varm och solig sista vecka då har alla mina 4
veckor varit soliga och sköna...fast det får gärna regna på nätterna för
det är tort i marken ....

Ha det bäst kram /Susanne !



Kommentarer
Postat av: Siri

Visst är det mysigti Ö-vik!?

Tänk att kranar kan vara så fina;) Sa till Kent häromdagen att jag skulle vilja fota lite på hans jobb i hamnen..

Kramen!

2010-07-19 @ 23:25:28
URL: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0