Nu blommar det ....


                        Nu blommar det!  här ett collage med blommor i blått  .....

 


Gammeldags Blåklint,Lupiner,Förgätmigej,och längst upp till höger en blomma som
jag just glömt vad den heter????*tänker* näva och en spirea i blom.

Sen har har jag en liten fråga när kommer sommaren ???

I morgon är jag ledig hoppas på sol så att jag kan vara ute och påta  på tomten
ska även besöka frissan... den förbaskade utväxten som går i grått måste åtgärdas
*ler* men tack och lov finns det nått som heter färg.



Sitter i soffan i uterummet och  bloggar samtidigt som jag njuter av utsikten
trots att det är mulet .Ska visa en bild av soffan som jag målat om men det 
får bli i morgon för just nu ligger mannen och tar en lur  i den .

Ha en bra måndagkväll !



Kommentarer
Postat av: Siri

så härligt det ser ut!! Lite avis är jag nog ;)

2010-06-14 @ 22:57:20
URL: http://inredmera.blogg.se/
Postat av: Annette

Vilken underbar utsikt du har!!!!



Kram Annette

2010-06-15 @ 13:26:44
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0