Har laddat batterierna.....

Ja nu är jag laddad för resten av veckan  efter en solig och skön dag,
klev upp tidigt ut med Tias, slängde ut sängkläderna,hängde tvätt,dammsuga mm,
sen blev det en promenad ut på havsisen  gassande sol å vindstilla blev ricktigt svettig.
Efteråt blev det solstolen.....jag slumrade till en stund ....men nu är jag då inte likblek längre;)
Och batterierna är  nu laddade för att orka jobba resten av veckan....

  

Plockade fram lådan med påskpynt i afton vi åker bort över påsk så
det blir sparsamt med pynt ....meeen fota kan man ju ;)





                          Påskägg samlade i luffarskål .

Tog några fler kort men dom spar jag till i morgon.....

Ha det bäst !

 

 

Kommentarer
Postat av: Elle

När jag ser hur mycket snö ni har kvar skäms jag nästan för mitt senaste vår-skryt-inlägg...

Men fint är det! (iallafall i december...blink)

Hoppas att våren kommer till er också snart!

Kram Elle

2010-03-24 @ 14:59:59
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

Bra att du har laddat batteriet

2010-03-24 @ 15:13:27
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Marie

Härligt med påsk!

Jag såg fint påskpynt i senaste Plaza interiör, tuppar och hönor i lite smutsig metall, som satt på pinnar.

Ha ha, lät ju skitsnyggt. Inte!

Men det var det. =)

Kram

2010-03-24 @ 17:14:12
Postat av: Marie

Från Village kommer de där metall-påskpynten!

Har vi det i Umeå? Ja, inte vet jag. =)

2010-03-26 @ 15:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0