I eftermiddags sol....

underbart det är att det fortfarande är ljust ute när man kommer
hem efter kl:17 det börjar inte skymma fören efter kl:18.00 och nu
blir det bara bättre å bättre dag för dag*sjunger*ja nu är det som bäst
då man vet vad vi har framför oss ,jag gillar vårvintern och våren.
Sen när det väl är sommar går det så himla fort.......




Det som ser ut som blå rullgardiner är den blå markisen på utsidan.

                         

Tycker jag att det blev bra??...hmmm...både och känns lite ovant med
storblommigt men tyget i sej tycker jag är jätte snyggt.Dottern sa men
mamma vad velig du blivit...mmm hon har nog rätt ,förr visste jag alltid
vad jag ville ha och blev nöjd ;)) 

Nu kom det kaffe främmande så jag säger Hej då!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Ja, sluta vela. Gardinerna var ju jättefina och passar jättebra hos er! Kul att kika in och bli inspirerad.

2010-03-18 @ 20:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0