Uppe med tuppen...kuckelikuuuu...

Fredag och ledig upp med tuppen och riktigt pigg,solen skiner....
men hinner inte få på mig kläderna så mulnar det på .Det blev
hur som helst en skön morgonpromenad,sen städningen med bra
musik ur högtalarna går det som en dans ;)en snabbis till konsum
för att komplitera gårdagens missar.Kaffe hos mor & far nu dyker
solen upp tar ett varv med Tias innan vi åker hem.Packar upp varorna 
då jag kommer till äggen kommer jag på att jag ska fota ......







Det är så roligt att försöka skapa ett vackert motiv ,som att måla en
tavla....tänk att få jobba som fotograf och skapa bilder till reklam ,böcker m,m
då säger säkert flera av er men utbilda dej ...ja men sen då ,vet ni hur
många bra fotografer det finns ....just det MASSOR!

J
ag har ju min fotoblogg  och det finns ju vissa av er som gillar mina bilder;))

Nu ska jag sätta mej och sy en jeanskjol av mina gamla jeans,ni som känner mej vet ju att
jag oftast går i en som jag sytt av ett par gamla jeans ....men man vill ju variera sej;))

Ha en trevlig fredags kväll !! 
Kram från mej ;)


Kommentarer
Postat av: Ulla

Åh,vilka fina bilder Susanne. Jag vill också ha en sån äggkorg...Ha det!

2010-03-19 @ 16:11:08
URL: http://www.smillis.bloggain.se
Postat av: Elle

Dina bilder är verkligen jättefina!!! Jag önskar också att jag kunde utbilda mig lite, om inte så för privat bruk. Men jag kämpar mig fortfarande fram med mobilen...

Jag tror att, om man fotograferar dagligen utvecklas man med tiden. Se t ex Lotta i bloggen Fyra årstider - mitt liv på landet. Hon är inte utbildat fotograf, men jobbar numera som det och har även uppdrag från stora firmor!!

Ibland blir drömmen var...



Snart kommer min mardröm att bli var, jag måste nämligen köpa "vårskor" till fyra barn...varav två mycket modemedvetna och märkesfixerade tonåringar. Svettas redan...

Önskar dig en skön och avkopplande lördag!

Kram Elle

2010-03-20 @ 09:15:56
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: Tigris

Våren är här ... inte ... det snöar! men fin blogg har du iaf! ler

:)

2010-03-21 @ 12:02:10
URL: http://tigrispredikantan.blogspot.com/
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Du verkar inte behöva någon utbildning utan du ser ut att klara fotograferingen alldeles utmärkt! Du har en otrolig förmåga att komponera ihop motiven.

2010-03-21 @ 12:46:23
Postat av: Siri

Du har så fina bilder!! Har börjat lite smått med påskpynt,nu är jag på jakt efter hobbyägg i olika storlekar :)

Kramen!

2010-03-22 @ 16:13:03
URL: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0