Naturens vackra underverk...


I dag har det varit en sån där alldeles underbar dag med massor av
SoooL.....Det har droppat och slaskat,vägarna är blöta och dom mindre
vägarna är sörjiga och spåriga.Jag har jobbat men att bara se solen skina
och snön tina gör det lite lättare att jobba.När jag komm hem var jag tvungen
att fota ....det har bildats is på kvistarna som glimmar så fint i solen.
Men det är inte lätt att fånga ett träd  som ser ut som kristall ,på bild.
 






I verkligheten ser det sagolikt ut....(det är därför man bör gå en fotokurs.)



Ja en vacker dag och en vacker afton och nu är det ju sommartid så
det blir inte mörkt fören vid 20 tiden  det är så härligt, och ljusare blir
det för varje dag.

I kväll är det Äntligen hemma det ska jag självklart titta på .

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0