1 maj......

Den här dan brukar jag kratta och dona på tomten men än sålänge
är det regningt och grått så idag dag blir det bara promenader med hunden
för dom kommer man inte undan pga lite regn*ler*



I går blev det  varken brasa eller grillat pga det dåliga vädret vi åt
god lax istället,brasan eldade vi ju förra helgen.Och så åt vi ju jordgubbar
därav bilden tycker dom lyser upp en sån här grå trist dag.



                                     Röda goa gubbar...



Eftersom jag inte kan zooma så att jag kommer tillräckligt nära  så har jag
beskurit bilden för att fåglarna ska synas ,men före så hann jag lägga
min logga så den förstorades också å det var ju inte meningen.

Sjöfåglarna bryr sig inte om vädret dom kryssar mellan is flaken, isen
är snart helt borta så då får man se det glittrande vattnent igen härligt...

Ha en härlig 1:a och 2: maj !!!



                                 Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Ulla

Jag vill gärna smaka av jordgubbarna...Ha en fortsatt skön helg. Vi landar efter begravningen igår. Lite trötta idag.

2010-05-01 @ 10:01:27
URL: http://smillis.bloggain.se
Postat av: Anette

Härligt med jordgubbarna! Man riktigt längtar efter sommaren, samtidigt som jag gärna skulle bromsa denna tid på året lite... Älskar våren =)

Kram

2010-05-01 @ 10:08:37
URL: http://familjevillan.blogg.se/
Postat av: Carola

Vilka härliga bilder Susanne, en fröjd att titta igenom, ska komma förbi och se allt 'live' !! Vi ses o fortsätt o skriv o fota =)

2010-05-02 @ 19:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0