Morsdag.....

Grattis lilla mamma !! Ja i dag är det morsdag alla mammors dag
själv är jag på väg till jobbet men i afton firar vi med middag och tårta
till efterrätt.Barnen, mamma , pappa,svärföräldrarna och  brorsan med familj
alla ska vi fira våra mammor tillsammans.  Å tänk nästa morsdag är jag
mormor om allt går som det ska... waow !!! för er som inte redan visste
om det så är hon beräknad till 3:e oktober.Tänk vad tiden går fort nyss
var hon min lilla bebis....känns inte alls länge sen... men det är ju faktiskt
25 år sedan.





Nu ska jag ila iväg till jobbet men kl 16,15 då ilar jag hem för att fira
morsdag å vem vet kanske får även jag en morsdagspresent*ler*
Men det är inte presenterna som är det viktiga utan att träffas och umgås
eller hur.
Njut nu alla mammor av denna dag och hoppas att ni får träffa era barn
och eventuella barnbarn eller att dom ringer.

Kram   Susanne !

                

Kommentarer
Postat av: röbäckarna...

här i röbäck har vi haft morsdagsfika, med blommor mm till Mamma Maria och Mamma Nancy.

Senare i eftermiddag åker vi iväg på ett fik i stan när de övriga kommer från Järnäs.



Hälsa övriga ikväll !!

2010-05-30 @ 08:58:17
Postat av: Carina

http://www.frokenfraken.se/shop/

2010-05-30 @ 13:42:52
Postat av: Elle

Hoppas att ni hade en skön dag. Vi klarade ju av mors dag för ett par veckor sen, så det blev en normal dag för oss. Fast ett par blommor blev det iallafall...från handelsträdgården... ;)



Ha en skön kväll!

Kram Elle

2010-05-30 @ 22:01:34
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Så roligt att du ska bli mormor! Vänta du bara, det finns inget bättre! Jag ska ju bli farmor igen i juli så jag håller tummarna och väntar ivrigt!

2010-05-31 @ 18:51:32
Postat av: Anki

Grattis, vad roligt! Nu får du ännu mer att pyssla med. Och att fota. Ha det, hälsningar från V-by.

2010-05-31 @ 21:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0