Ryssvärmen är här....

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade men jag har inte känt för att blogga
men nu är jag här i allafall.Den här helgen har vi haft ricktigt varmt och skönt
ca: 22 grader inte illa.Åskan har också jet sig till känna med blixtar och dunder
(magiska under)det var väl den som kom med värmen hoppas den är här för att stanna.

Mannen har varit på Holmön och satt tallplantor tillsammans med sonen , hans flickvän
och mågämnet.Bra jobbat !!Själv har jag varit hemma ,jobbade i går och i morgon så
jag slapp plantsättning denna helgen*ler*



                          Oljade in utemöblerna i går......
 
 



Bjöd mamma och Linn (dottern) på grillat i afton vi var alla tre gräsänkor
njöt av god mat  och en underbart skön kvällssol.

Avslutade kvällen hos grannen och nu är det dax att gå i säng så man är
pigg och allert på jobbet i morgon!


Ha det bäst!



Kram Susanne  !

Kommentarer
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Mmmm,såg gott ut! Ha det så bra!

2010-05-16 @ 08:25:02
Postat av: Gardenhouse

En så trevlig helg trots jobb.

God mat och oljade ute möbler som väntar på att ni njuter av vyn och värmen.

Lite skönt att slippa plant sättningen i värmen kanske?

Ha en go vecka, kram Sussi

2010-05-16 @ 21:56:04
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0