Isfritt .....

Måndagen börjar lida mot sitt slut, kom just in från en liten prommis men
fyyyy...så kallt.Hade tänkt kratta lite men... näe det får bli i morgon då är
jag ledig nu blir det nog lite tv tittande tror jag.



 En liten vy från bryggan.....nu är det isfritt...

 

Fyren Långe Jan  finns inte bara på Ölan den finns även hemma hos oss.




Krokusar som jag satt bland lingonris och mossa på tomten mellan ute-
rummet och sjön.



          

                    Ha det bäst !

                              

                                                        Kram Susanne!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej, msn vill så härna att det ska bli varmt ute! Solen skiner men det har blåst här också!

Skönt att isen smält. Vilken härlig utsikt ni har!



Kram Jessica

2010-05-03 @ 22:39:14
URL: http://Hemmahosjessica.blogspot.com
Postat av: Elle

Vad gulligt med en egen liten fyr!

Nu kommer våren till dig också. Jag inser nu hur långt vi ligger före i årstiderna här. Hos oss är de flesta träd gröna. Eken på granntomten är undantaget, den är alltid sist. Fast björkarna är rätt färdigutslagna nu.

Nåja, nån jäkla fördel ska jag väl få ha av att bo i Tyskland, eller? ;)

Ha en superskön dag!

Kram Elle

2010-05-04 @ 06:08:16
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: Marie

Isexperten Susanne imponerar.

Det blev ju isfritt i helgen, som du sa.

Ha en bra dag! Kram

2010-05-04 @ 10:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0