Svanar och solsken.....

Måndagen börjar lida mot sitt slut....men vilken härlig afton /kväll vi haft
ricktigt skönt ute. Har planterat  plantor i krukorna så nu får det fortsätta 
att vara varmt.Har fotat ett svanpar som så vackert gled förbi,druckit kaffe
med grannen och njutit av solen och  det glittrande vattnet och i morgon är
jag ledig  vilket ska bli jätte skönt .

 

 Nu skulle man haft ett större objektiv  så hade man kommit lite närmare.



Min morsdagspresent  tvålpump och handukar som jag fick av mina 
älskade barn   ♥ ♥ ♥





Fick även jätte fina servetter i samma serie med ankare på,till
sommarens kommande grillmiddagar.



Inte att förglömma dom vackra rosorna som doftar så gott....Mmm...

Hade en jätte fin morsdag trots att jag jobbade men lagomt till att jag
slutade 16,15 så sprack himlen upp och det blev en underbar kväll.
Vi grillade och hade trevligt 14 st var vi men tänk så enkelt det blir när
man hjälps åt ,sonen och mågen stog för grillandet .Tack för en underbar
morsdag!!

                                  Kram Susanne !

                                      
                          

Kommentarer
Postat av: Lilith

Hejsan!

Vilka fina morsdagspresenter du fick! :) Här i Finland var det morsdag redan för några veckor sen. Härligt att grilla den här tiden på året, och hjälps man åt går det som en dans.

Svanar är så fina! Det brukar alltid vara att eller ett par svanpar i närheten av släktens stuga som vi får beundra när de simmar förbi med sina ungar sen. Här i vår vik brukar det också vara svanar, men de flyttar vanligen vidare sen. Möjligen är det ett par som stannat kvar längst in i viken.

Tack för din komplimang om min äppelknoppsbild! :) Du undrade vad jag har för kamera. Det är en Olympus 590UZ som vi fick i bröllopsgåva. Sen har jag också kvar min lilla Olympus mju:840 som är liten och behändig att ha med ut på promenader i skog och mark, ifall man inte vill släpa på den större kameran. Vad har du för kamera?

2010-06-01 @ 11:00:12
URL: http://skogsdoft-havsbris.blogspot.com
Postat av: Elle

När jag ser svanarna tänker jag på reklamsnutten i tv som gick för många år sen, med låten "kalla det änglamarken eller himlajorden om du vill..."

Härligt!



Vår söndag regnade tyvärr bort! Nu verkar det dock som om solen börjar tränga sig genom molnen!



Ha en fortsatt skön vecka!

Kram Elle

2010-06-01 @ 18:10:31
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0