Myser i skenet av lågorna ...

Oj så dålig jag blivit på att uppdatera!!!.....men har varken haft lust eller
inspiration.Och sen undrar jag för vem? jag skriver eller rättare sagt foto-
graferar....man får ju inte så mycket tillbaka ;)

Men här kommer i allafall ett litet inlägg: just hemkommen från kvällsarbete
sitter jag med en kopp te och myser framför kaminen i skenet från lågorna,
en trappa ner sitter jag i en av dom röda öronlapps fåtöljerna.




                 Ute regnar det och är riktigt höstväder....



Jag som annars har allt vitt njuter här nere av det röda varma....



                          Friggs ingefärs te mmmm....





Ni är ett 50 tal som kollar in min blogg varje dag ....jag blir lite nyfiken
vilka är ni ?vad är det som får er att kolla min blogg trots att jag inte
uppdaterat på en dryg vecka ?Ett 10 tal av er känner jag ju till men
alla övriga?

Lämna ett litet spår efter er  snälla !!!
Kramis /Susanne


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Susanne!

Kikar in varje dag för att se om det hänt något nytt på bloggen. Du tar så fina bilder på natur och hem. Jättemysigt, speciellt när du uppdaterar en bild på lilla Melvin =)

2010-10-20 @ 11:12:18
Postat av: Ulla

Du gör så många glada med dina inspirerande bilder, så det så...

Kramis från mig

2010-10-20 @ 11:35:15
URL: http://www.smillis.bloggain.se
Postat av: Kristin

Jag njuter av att få titta på dina vackra bilder. De är inspirerande, varierande och alltid vackra. Speciellt gillar jag dina naturbilder.

Ha det så bra.

2010-10-20 @ 12:24:55
Postat av: gammel farfar

gillar dina bilder å tias

2010-10-20 @ 12:41:56
Postat av: Erika

Hej Susanne!!



Kollar läget nästan varje dag, du tar ju mycket fina bilder.



Ha de gott!!

2010-10-20 @ 20:30:13
Postat av: Catharina Broman

Hej Susanne!

Jag kollar din blogg nästan varje dag för att se om

du uppdaterat något.jag blir så inspirerad av dig och dina bilder.Du är otroligt duktig på att fotografera.Du lyckas alltid hitta nåt roligt objekt att fota eller också hittar du en annorlunda vinkel att fota ifrån.Det tycker jag är väldigt kul att se och det gör mig verkligen nyfiken på att titta mer och mer.....

Kul också att få se lite bilder på Melvin såklart.Stort grattis till att du blivit mormor.

Hälsningar catharina(åsas pysselvän)

2010-10-21 @ 17:53:17
URL: http://www.cattiskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0