Efter regn kommer solsken.....

Lördags morgonen började med regn å rusk men vid 14 tiden
började himlen lätta och helt plötsligt skiner solen.Tog fram kameran 
och gick ut och fotade ......





 













Sjön ligger spegel  å det syns på denna bild då jag fotar min spegelbild
i vattnet.....

Förresten jag har fått tillbaka min förkylning så himla lägligt då....nu kan
jag inte hälsa på lilla Melvin han är väll ganska skyddad som äter bröstmjölk
men det känns onödigt ,och så vill jag ju inte smitta ner hans mor å far.....
suck ....Men morbror Tobias är där mest hela tiden sitter å håller i honom 
å gosar roligt att en kille på 21 år njuter lika mycket som en mormor på
46......eller är det 36 ??

Ha det bäst / Kram Susanne  !!
  

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vilka fina spegelbilder! Krya på dej så du får snusa på bebisen!

2010-09-27 @ 09:09:01
Postat av: Elle

Oj, vad gula björkarna är redan! Var tvungen att springa till köksfönstret och kolla på grannens hängbjörk. Den har ungefär en tredjedel gulnade och resten gröna blad. Ska nog ut och ta lite höstbilder i dagarna.



Vad trist att vara sjuk när man har ett barnbarn man vill besöka. Jag hade läppherpes efter dotterns födelse. Det är jättefarligt för nyfödda och jag var tvungen att sitta med munskydd hela tiden...blä!



Jag måste säga att du verkligen är en ung mormor som har barnbarn redan med 36! blinkblink

Jag har ett par år kvar, är fortfarande 26...superblink



Ha en fin vecka!

Kram Elle

2010-09-27 @ 15:08:24
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Vilka underbara bilder, vilka färger. Och vilken ung mormor du är! :)

2010-09-27 @ 20:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0