Ett underverk....

Har i kväll varit upp på BB en sväng och tittat på det lilla
underverket...behöver jag säga att han är värdens sötaste.
Hade sett honom på en mms bild där såg det ut som att han
va rund men icke han va så liten å näpen med den sötaste lilla
näsa....och på tal om näsa finns inget som luktar så gott som 
små bäbisar ......



Å tänk han öppnade ögonen och tittade på mormor....en stolt sådan*ler*



                                Goa små fötter....

Nu håller jag på att knåpa ihop en blöjtårta till den lilla familjen ,nu undrar
nog vissa av er vad är det  .... ? jag lägger ut en bild när den är klar så
ska ni få se.

Ha det bäst / Kram Susanne
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Är den en sån blöjtårta jag tänker på så är det ju en riktigt kul grej!! Får väl se om jag har rätt... ;)

Längtar också att få snusa på killen, skönt att dom mår bra!

KRAM och Grattis till nyblivna mormor och morfar <3

2010-09-22 @ 08:25:47
URL: http://familjevillan.blogg.se/
Postat av: Anette

Är den en sån blöjtårta jag tänker på så är det ju en riktigt kul grej!! Får väl se om jag har rätt... ;)

Längtar också att få snusa på killen, skönt att dom mår bra!

KRAM och Grattis till nyblivna mormor och morfar <3

2010-09-22 @ 08:26:18
URL: http://familjevillan.blogg.se/
Postat av: Elle

Klart att barnbarnet är det sötaste som finns i hela världen!

Doften av en nyfödd är det absolut härligaste som finns, jag fick aldrig nog av att doppa näsan i ungarnas hår!

För att inte tala om dessa goa fötter!!!

Härligt!

Kram Elle

2010-09-22 @ 13:51:50
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: Anki.

Du ser allt stolt ut, inte undra på det. Men vad mörk han är. Hoppas de mår bra. Kram Anki med familj.

2010-09-22 @ 17:54:22
Postat av: Sara

Men vad söt han är!! Albin tyckte han hade små fötter. Längtar så tills jag får träffa och hålla i honom ;-) De luktar ju så gott! :-) Mattias hade också mörkt hår som nyfödd, liten bebis. Kram Sara

2010-09-22 @ 18:34:01
Postat av: Pia

Grattis!Sååå underbart! Krama familjen från mig! :) KRAM

2010-09-23 @ 08:53:04
URL: http://piiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0