Grattis mitt barn till ditt barn....

I dag är det ingen vanlig dag... nä för i dag är  det  mitt barnbarns
födelsedag *sjunger*

Ja den här dagen började bra redan kl 04.40 då telefonen ringde
och dottern berättade att dom fått en son 04:26 och att allt gått bra
även om det nu var en jobbig förlossning....vilken LYCKA .....
Det går inte med ord att beskriva hur skönt det känns  att allt gått bra
och att mor och barn mår bra.

 

En bild på magen i 6:e månaden får det bli i dag.

Ha det bäst/ Kram Susanne


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Grattis till barnbarnet, de är ju för underbara att ha, snacka om grädden på moset. Förstår din lycka!

Är det första eller?

Smartigt att lämna in möblerna på lackning.

Kram Sussi

2010-09-20 @ 21:20:18
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Elle

Nu får jag nästan gåshud, för jag känner din glädje!!

Grattis till dottern och grattis till dig - för nu är du ju mormor!!

Skönt att allt gick bra...men vilken förlossning är egentligen lätt....? ler



Ha en skööööön kväll!

Kram Elle

2010-09-20 @ 22:08:38
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grattis till er alla!

Kram Cathrin och Hans

2010-09-20 @ 22:42:05
Postat av: Annette

Grattis till barnbarnet!!!!



Kram Annette

2010-09-21 @ 21:09:53
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Jättemycket grattis!

2010-09-27 @ 20:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0