Solnedgång och snor.....

Precis som dom flesta så har jag blivit förkyld..... dunderförkyld!!
Kämpade på jobbet igår, skulle jag nog ha legat hemma i sängen
men eftersom jag varit ledig i dag och resten av helgen så kämpade jag.



Tog  lite bilder i kväll nere i hamnen himlen var så otroligt vacker......





                Dykdalb vid Obbolabron i kvälls solen .


                        (fotat genom bilrutan)
Men tittade man åt andra hållet så såg himlen orolig ut ,hoppas att det
inte blir regn i morgon och att förkylningen inte däckar mig för vi ska
på grannens inflyttningsfest.Festen ska vara ute på deras brygga /kaj
i partytält med värmare så vi hoppas på en fin kväll....

Ha det bäst Kram Susanne !

Kommentarer
Postat av: Elle

Vilken härlig solnedgång!

Verkar som om de flesta är förkylda nu. Mina två yngsta snörvlar de med.

Krya på dig!

Kram Elle

2010-09-03 @ 22:26:16
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0