Mörka kvällar.....

Ja nu är det mörkt på kvällarna och fort går det,jag
föredrar dom ljusa vår/försommarnätterna.Men visst
är det mysigt att tända ljus och belysning inne ,det är
ju ett faktum att sommaren börjar lida mot sitt slut....



Har köpt nya lampskärmar till sovrummet ,rosa Marimekko med dom
klassiska blommorna.



Och nya gardiner ....känns ju lite bättre med lite förnyelse nu när vi
går mot höst...

I dag börjar 3:e veckan av mina 4 veckors semester ,men vädret är
inte med mej ..snyft...!!

Ha det bäst /Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Anette

Dom där lampskärmarna är så fina. Synd dottern min inte är så förtjust i rosa.. ;) Annars hade hon fått en sån i sitt rum, men nu hittade jag en fin på Ikea som hon gillade så det problemet är äntligen löst!

kram

2011-08-08 @ 13:15:31
URL: http://familjevillan.blogg.se/
Postat av: Gardenhouse

Så gott det luktar av tunn brödet och gott med alldeles nybakat!

Vilken reklam för Holmön... Tror jag måste dit när jag har vägarna förbi! Verkar så vackert.

Snygga skärmar och gardiner.

Ha det gott,

kram Sussi

2011-08-08 @ 14:29:34
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Elle

Vilken sommar menar du...??

Här har den regnat bort helt. Idag öser och stormar det. Jag har tänt ett levande ljus - mitt på dan!



Jag tycker att du har gjort jättefin reklam för Holmön!

Hoppas att sista semesterdagarna blir soliga nu.

Kram Elle

2011-08-08 @ 14:45:06
URL: http://www.inredning-utredning.blogspot.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0