En fredag på stan....

Har haft en härlig fredag med lunch och shopping på
stan.Hade stämt träff med en kompis från gymnasiet
som jag sprang i hop med för några veckor sedan .
Men trots alla år som gått så kändes det som förr...
samma goa Nina vi hade så mycket att prata om och
så mycket gemensamt dagen gick alldeles för fort
,men det var inte sista gången vi ska snart ses igen...



Det blev inte mycket handlat men dessa bullformar kunde jag inte
motstå ....



Formarna köpte jag på Miaslustgård



Ha en trevlig fredag /Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Nina Oskarsson

Vilken fin blogg du har och vilka fina bilder du tar!! Tack än en gång för en trevlig dag och jag hoppas på många flera. Vi har några att ta igen.

Ha det bra tills nästa gång min vän.

2011-02-25 @ 19:44:56
Postat av: Ulla

Jag som aldrig bakar, blir riktigt sugen...

2011-02-26 @ 12:06:36
URL: http://smillis.bloggain.se
Postat av: Gardenhouse

Så kul ni måste ha haft!

Snyggaste bullformarna, blir ju sugen på att baka bullar i lika fina jag med...

Kram Sussi

2011-02-26 @ 22:08:14
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0