En ljusare dag ....





Har hunnit med en hel del i dag,tex varit och fått masage
vilket var både skönt och ont ,har haft ont i huvudet några
dagar och känner att det kommer från nacke å axlar.
Så nu har det släppt lite ,ska dit till veckan igen.





Var bara tvungen att fota lite snö.... fast jag helst skulle vilja fota 
lite vårtecken, men jag kan faktiskt inte hitta några ....

Det enda vårtecknet jag kan komma på är att det ju faktiskt är mycket
ljusare både på morgonen och eftermiddan å det är ju inte helt fel.

Nä nu ska jag och Tias ut en sväng innan det är dax att bege sig till
jobbet (kvällsjobb)

Ha det bäst kram /Susanne!!

PS !!!Glöm inte att lämna ett litet spår efter dig !! 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack än en gång älskade mor för att du följde med mig och Melvin!!! kramar

2011-02-23 @ 17:28:07
URL: http://skargardsbloggen.blogg.se/
Postat av: Anette

Ja, visst vill man ha vår nu!! Är såååå less på snön nu :(

Trevlig torsdag!!

2011-02-24 @ 09:41:12
URL: http://familjevillan.blogg.se/
Postat av: Lena Bjurbäck

Njuter i fulla drag av dina underbara bilder

Ett Vår tecken skulle inte alla skada

Lille Melvin är ett fint Vår,Sommar tecken att få se han utvecklas

Njut av din dag

Kram så länge :)

2011-02-24 @ 12:04:45
Postat av: Gardenhouse

Så fina vinter bilder och ljuset minner ju som sagt våren.

Skönt med massage, hoppas stelheten försvinner helt!

Kram Sussi

2011-02-24 @ 14:01:47
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0