Grattis " Mannen" !!!

I dag är det ingen vanlig dag.. för i dag är det Anders födelsedag.
Hurra Hurra !!
Ja mannen som jag kallar honom i bloggen fyller år i dag  och jag
har ledig dag ,så jag har gått om tid att städa , baka tårta och
cupe cakes.Sen hoppas jag att släkt å vänner hjälper till att göra
"tabberas"(tomt på faten) på alla bakverk som är kvar från förra kalaset.

För efter i dag är det slutfikat ....ett grönar skönare liv*ler* har ni hört 
det förut ....jag vet men man får aldrig ge upp någon gång kanske man lyckas!!
 










Nä nu är det dax att ta fram dammsugaren för baket är ju avklarat,
prinsess tårtan ska jag inte dekorera förren den ska serveras.

Förresten vet inte hur det är hos er men här vräker snön ner .....så
jag måste nog ut och skotta så gästerna slipper pulsa i snö fram till
bron...å födelsedags"barnet" han får nog sätta sig i traktorn!!!

Ha en underbar dag / Kram Susanne !

Å kom ihåg   om än så liten !! :)

Kommentarer
Postat av: Linn

mums så gott det ser ut=) ses snart!

2011-01-12 @ 15:52:01
URL: http://skargardsbbloggen.blogg.se/
Postat av: Gardenhouse

Hoppas Älsklingen blev mätt ompysslad, go´& gla´ när han kom hem och blev så fint firad. En så härlig lyx!



Sköna skoter bilder.



Kram Sussi

2011-01-12 @ 21:32:51
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Karin Grahn Wetter

Hej!

Jag läste just ditt inlägg om att du cyklade in i en björn!

Har du lust att berätta mer? Mejla gärna!



2011-01-14 @ 14:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0