Mot ljusare tider......

Vilken skillnad mot i går då det snöade, jag var ledig men vilken
tråkig dag !!  I dag så skiner solen har varit ute och gått ,skottat
snö och snyggat till på gården.Fotograferat sol och skoteråkare (sonen)
I dag är det full aktivitet på isen mest skotrar,för er som inte är härifrån:
skoterleden passerar här utanför mitt på sjön.

Var med i utlottning hos BLÄCKHORNET det är jag !

                    
                Den här fina väggljusstaken kan man vinna !!




                                         Älskade SOL !!!







Passade på att fota sonen på skotern in action ....inte lätt att hinna med
med kameran...kom på att jag glömde ställa in kameran på rörliga bilder!!
Vilken fotograf ha ha...men huvudsaken att det är kul *ler*







Där drog dom i väg...sonen och mågen ,korvgrillning i kroktjärn skulle 
det visst bli....

Solen är inte synlig så länge... men det förlängs för varje dag så nu finns
det hopp....

Kram Susanne !    Bara ett litet Hej  räcker !!!

Kommentarer
Postat av: Karin Ström

Holmsund i vinterskrud och solen strålar .... du har tagit fantastiska vinterbilder.

2011-01-08 @ 21:24:23
Postat av: Bella

Åh, vilka härliga vinterbilder. Får man fråga vart det svarta fruktfatet är inhandlat någonstans som du har längre ner i ett inlägg?



2011-01-08 @ 23:44:12
Postat av: Elle

Det där ser kul ut! Tror att mina söner skulle stortrivas hos er.

Vackra bilder. Fint är det med snön, men det är skönt när den försvinner igen. Här är det nästan helgrönt igen.



Om du är sugen på tårta är du välkommen på kalas i min blogg. Men skynda dig...

Kram Elle

2011-01-09 @ 14:09:08
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: Ted och Elsie

Tänk om Elsie skulle komma ihåg mig som du gör med din man. Grattis till honom förresten från oss i Obbola !



Jag själv kör med Mattes "bantningsrecept". Hör och häpna, efter 3 dagar minus 3 kg. Det är jobbigt men det känns bra.

2011-01-13 @ 09:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0