En dag vi aldrig glömmer.....

Vi hade ju dop här ute den 11 juni å vilken dag det blev....
Tropisk sommarvärme och i stort sett vindstilla ja bättre kan 
det inte bli,så det blev en minnesvärd dag vi aldrig glömmer.
Lille Melvin som inte är så liten längre.... 9 månader om ca:1 vecka
skötte sig exemplariskt , glad och allert hela långa dagen.





Jag tror jag passar på att känna på dopskålen .......den är ju ändå så nära.








Förtäring på altanen, alla 18  fick plats ....och utsikten är det ju inget fel
på....


                 Paket öppning i skuggan  ... så spännande ....

Senare på afton blev det svalkande bad, gitar och sång i den härliga
sommarkvällen.

                        

Bloggerskan i egen hög person den bjuder jag på ......

Jag kunde inte låta bli att dela med mig av denna underbar dag.
I dag med kylan å blåsten som varit känns det som en underbar dröm
.....men den är sann *ler* bilderna är ju beviset !

Kram / Susanne

 

Kommentarer
Postat av: Elle

Vilket härligt ställe att ha ett dop på. Tänk att både väder och dopbarn skötte sig! :)

Det är alltid kul när en bloggerska får ett ansikte. Trevligt att få lära känna dig!

Ha en fortsatt skön vecka!

Kram Elle

2011-06-14 @ 14:23:21
URL: http://www.inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: Anette

Ja jag hoppas det!! Vad gäller Alva´s rum så kommer det mer bilder, vill bara få mer klart först... håll ut ;) KRAM och ha en fin dag i govädret!

2011-06-16 @ 12:07:08
URL: http://familjevillan.blogg.se/
Postat av: Gardenhouse

En så underbar dag ni hade! Så mysigt att ha ett dop hemma, så personligt och eget. I en så vacker miljö och tårtan var underbar med. Mormor strålar i egen hög person!

Kram Sussi

2011-06-16 @ 22:25:25
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Karin / bevemyrs blogg

En vackrare dop-miljö får man verkligen leta efter! Underbart!!

2011-06-17 @ 07:49:51
URL: http://bevemyrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0