En tur till Holmögadden ....

Den här helgen har det varit underbart väder och vi
har haft massor av uteaktiviteter  .I morse köpte jag en skoter
skickade mannen och sonen att hämta den ,när dom
kom tillbaka vid 10,30  drog vi direkt i väg ut över isen
mot Holmögadd.



Efter 20 minuter på skoter över  isen  i gassande sol (underbart) så
kom vi fram till gadden och våran fiskestuga som vi nyligen fått reda
på att vi äger.Sonen och hans kompis skottade fram för dörren.



Mannen och grabbarna  eldade upp gammalt bråte som fanns i stugan.



Själv tog jag mig en skoter tur på ön  och fotade .....



Holmögadds fyr .          


Kanonerna  .









På väg hem.....



Härligt ........ och där skymtar mi min nya vän Venture som gick så bra
jag är ricktigt nöjd ,inget vrålåk men passar mej perfekt.



Yamaha venture -98

Ha det bäst /Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Grattis till skoter köpet, verkar lyckat! Härliga bilder från utflykten du tog.

Ja för första gången på många år är vi utan nån skoter, men det blir nog inte långvarit. Eller får man låna sonens om det blir för mycket längtan ;)



Kram Sussi

2011-03-21 @ 21:12:07
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Lena Bjurbäck

Stort GRATTIS till dig och din skoter så kul NI 2 kommer att ha den här våren och alla kommande vårar

Kör så det ryker

Kram på dig :)

2011-03-22 @ 10:45:22
Postat av: Anette

Man får gratulera till skotern!

Ni ser ut att ha haft det kanon :)

Annars bra? Kramen

2011-03-23 @ 11:03:42
URL: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0