Härliga vårvinterdagar....

Helgen har varit solig å skön om än lite blåsigt
men på tomten ner mot sjön så har det varit lä.
Så jag har solat och njutit med kaffe och lunch
ute i goda vänners lag ,har även kört lite skoter.






När husse å matte tar en tur med gammskotern då är jag först på
plats... i love it... woff !!





                           Avslappnad besökare....

Nu återstår solsidan söndagkvällens höjdpunkt innan en ny vecka
startar .Sportlov är det men nu har man ju så stora barn så det blir
ingen ledighet .....men det är snart helg igen....

Ha det bäst /Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Anette

Solsidan ja..... jag garvar så tårarna rinner!!!

Vilka härliga dagar det var i helgen, synd bara att jag och kidsen åkte på magis :(

Känns bättre nu så jag hoppas att vädret håller i sig lääänge nu !

2011-03-07 @ 11:20:50
URL: http://familjevillan.blogg.se/
Postat av: Gardenhouse

Här njuts förfullt av vintern, ser underbart ut!

Kram Sussi

2011-03-10 @ 21:32:22
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0