Blåst ......

Blåst blåst och ännu blåsigare.....nu pratar jag inte om mig
själv *ler*utan om vädret. Men i afton när jag kom hem från
jobbet  så var det riktigt varmt och blåsten hade avtagit så vi
kunde sitta ute och äta och blicka ut över sjön som glittrade av
solen...





Håller på att gräva lite runt stenen där fyren står , tror jag ska plantera
prästkragar där och någon blå sirlig växt.Tomten ner mot vattnet ska
vara naturtomt = underhållsfritt ,gillar blåbärsriset för att inte tala om
blåbären som är stora och fina och kan plockas alldeles utan för altanen...

I morgon är det fredag igen , efter jobbet ska jag jag vara barnvakt åt
lilla Melvin då ska vi leka mysa och äta kvällsgröt innan det är dags att
sova ....

 

Den här kylskåpsmagneten fick jag utav Nina ...visst är den gullig *ler*

Ha det bäst /Kram Susanne !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0