Dax att damma av julpyntet....



Jag har köpt julklappar.....  vad passar bättre en måndag då man
är ledig .Roligast julklapparna köpte jag på Barnens Hus lungt och
inte en kassakö i sikte ,det gillar jag !



I dag ska jag slå in alla klapparna  jag börjar inte jobba förren kl 14.45
ska även förbereda för att kunna börja pynta imorgon kväll ,jag gör det
alltid torsdagen före advent,så kan man njuta av helgen (eller göra allt
annat som måste göras )




Glögg och pepparkakor måste man ju mysa med .....



i dag är första morgonen det är rocktigt med frost pch isen har lagt sig
i natt ...


Har plockat in dom frusna måsarna  från bryggan i dag det var nog på
tiden....

Har ni börjat handla julklappar och när pyntar ni ?

Trevlig adventshelg /Kram Susanne !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att du har kommit tillbaka!!

Jag har verkligen längtat efter dina underbara bilder.

Det blev verkligen snyggt i din nya hall. Fiffigt sätt att återanvända en gammal päls!

Vad smart av dig att köpa julklappar redan. Tyvärr så tillhör jag den skaran som går och gruvar ända in i det sista men det funkar också.

2011-11-24 @ 17:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0