Tidig morgon....





När jag tittade ut  06,30 för 15 minuter sedan så såg jag svanarna 
två vuxna och 3 barn men fast jag smög......



Så vips så flaxade dom i väg ,vilket mäktigt ljud när dom stora vingarna
börjar flaxa .



Ser ni dom sista svanarna försvinna bakom udden...




Läggmärke till färg skillnaderna på bilderna ca 3 min imellan ...





och inom några minuter så är det rosa sken  ....





Det är så mäktigt hur ljuset skiftar och speglar sig i vattnet ...
under tiden jag bloggar så kommer solens strålar och når trädtopparna
på andra sidan sjön och vips så framhävs dom gula färgerna i björk.
löven och allt skiner ....

nä nu måste jag göra mig i ordning för att åka till jobbet 1

Ha det bäst kram / Susanne !

Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Vackra bilder över sjön och skogarna, härligt hur himmelen växlar färg så fint. Synd att svanarna hann dra iväg... De är ju såå vackra!

Önskar en fin da,

Kram Sussi

2011-09-28 @ 11:33:21
URL: http://http:/www.gardenhouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0