Lite vår i hallen ....

I dag regnar det och jag gillar det ! Ja det är väl bättre
med regn än snö ,eller hur? Och snön försvinner ju lite fortare
av regnet!
Vad gör man då en regning dag? Börjar inte jobba förren 14,45
så efter en blöt cykeltur med Tias så har jag städat och tvättat.



Jag  har  ju också fotat lite  ,det blev soffan i hallen som fått nytt tyg
på kuddarna ......



Tyget köpte jag i höstas  på Ohlssons tyger.....



Trådväskan är köpt på MIO, sjalen/skavsen på MQ



Så här ser det normalt ut, helt ostylat med koppel och tass trasan i
trådväskan .Det är det som är det roliga med att fotografera ,jag gillar
att skapa en vacker bild.....

Nä nu drar vi ut i regnet på tur nr:2 Tias och jag.

Efter regn kommer solsken / Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg gör mig glad.

Tack för den.

Kram

2012-04-27 @ 11:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0