Silversmide....

 
Silverberlocker till lång kedja , på den snurrade står det HÄR & NU.
På staven står det Kärlek,Mormor ,Melvin
Hjärtat är jutet ,först karvade jag ut hjärtat i en kålbit sen smälte jag
ner silver i formen.
 
 
Har gjort ett par ringar som får ersätta mina vigselringar
som har krymt....ja ni vet väl att guld krymper med åren ..host
....host.... den ena med ett silverhjärta  och den andra med
ett guldhjärta ....
 
 
Gjort ett armband  likt det jag gjort  till mamma.
 
 
En blomma som jag gjort till min svägerska på hennes
födelsedag med lite guld i .
 
Ha det bäst /Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Ulla

Oj så fina saker! När ska du börja med försäjlning?

2012-09-20 @ 11:28:09
URL: http://smillis.bloggain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0