Otroligt....

Otroligt att så många är inne på bloggen varje dag ,speciellt när
jag blivit så dålig på att uppdatera.

Får passa på att tacka er för att ni fortsätter titta in ,ett EXTRA
stort TACK till er som lämnat så snälla och  fina kommentarer !

Jag har helt enkelt inte haft samma lust, insperation,tid och ork.
Men här kommer några vinter bilder igen .....har varit ledig idag
och vädret har varit underbart och kl 15 såg det ut så här.....






Kylan bildade någonslags "dimma" över sjön ,rätt så magiskt .





 

Ser ni spåren från alla rådjuren som rör sig här i kring.....





Härlig prommis  blev det på skoterleden och på sjön ,dagen började extra
bra då jag var barnvakt åt lille Melvin redan strax efter 8 ,där efter
tandläkarbesök ....inga hål !!! så dagen blev ju inte sämre.Där efter
en kaffe tår med grannen, och snart är det dax att gå på silversmideskursen.

Håller på att bygga upp en egen liten smides "verkstad" så att jag slipper vänta
en hel vecka på att få smida .


Ha det bäst/ kram Susanne !


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Vackra bilder på vintern...

Lycka till med silver smidet! Får vi se några alster?

Trevlig helg,

Kram Sussi

2012-01-27 @ 20:35:18
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad kul att du funnit en ny hobby i silversmidet! Fina bilder som vanligt.

2012-01-30 @ 15:57:17
Postat av: Lena Bjurbäck

Halloj på dig !!!! Alltid lika njutbart att få uppleva din foton.Så kul att du har en egen lite smideshörn Vore så kul att få se vad du gör.Jag blir alltid så inspererad av dina bilder och inlägg. Lycka till med silver kurs och dina underbara foton Kramen så länge :)

2012-01-31 @ 11:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0