Det oplanerade.....

Vissa dagar som i går, helt oplanerad blev så otroligt trevlig !
Började med lite solning hemma vid besök av bror ,mor och far
därefter följde vi sonen och tittade till hans båt i båthamnen.
Påväg hem blev det kaffe hos en av mannens vänner, när vi
var på väg därifrån så ringde sonen och sa att nu var det  dax
att åka till H.fors och köra skoter på vattnet (vilket vi visste om)
Då tyckte mannen att det måste vi se (nu är kl 16.00) men middan
då pipper jag! det kan vi väl äta på vägen hem .Vi hakar på grabbarna
för att hitta .
 
 
Detta åk är planerat, skotern är justerad för denna färd och vattnet är som
djupast i denna vik ca:50cm .Personen han följde med tävlar med skoter
på vattnet ,så ta nu inte fram gammskotern och prova *ler*
 
 
När vi nu  va så nära norrbyn så kom jag på att jag skulle ringa en vän
som har stugan i närheten av norrbyn för att höra om dom var där
det va dom .Så helt plötsligt sitter vi vid denna utsikt och äter middag
i goda vänners lag, Vi hade tänkt äta i H-fors först , men Nina
protesterade och sa att nu får du väll ändå ge dej !!jag har ju så det räcker
till er med .
 
 
Norrbyskär ligger runt udden till vänster.
Som sakt vi hade en underbar kväll med trevliga vänner och kom hem sent.
 Tack Nina & Roger för middag och trevligt sällskap.
Helt oplanerat :)
 
Ha det bäst/ Kram Susanne
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0