En vacker bro.......

Passerade den vackra tallbergsbron på¨vägen hem
i kväll....
 
 
Minns ni Gevlia reklamen: när du får oväntat besök
en man eller var det en kvinna? hoppar bungi jump från
bron och åker rakt ner i en båt där en tjej sitter och dricker
kaffe.Det är den här bron......
 
 
Klicka på länken så finns info om broarna,
http://www.visitumea.se/PrintProduct.aspx?id=165006
 Bron i betong har i dag ersatts av en nyare järnvägsbro.
 
 
 
 
 
 
Det här är vägbron som bara rymmer ett körfällt...
40 meter över marken ..... jag måste medge att jag kände
av höjden där jag stog och fotade på bron ....
 
Häftig stålkonstruktion.......
 
 
Trappan leder brant ner till öreälven där det finns en rastplats
finns även en jätte fin rastplats vid vägen. 
Vi gick inte ner tyckte jag hade för dåligt på fötterna ,men
jag kan varmt rekomendera detta utflycktsmål  som ligger 72 km
från Umeå.Väldigt fint i kvällssol men ta med gympa dojorna.
 
 Har ni något bra utflycktsmål att rekomendera ?
 
Ha det bäst / Kram Susanne
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj så vackert, ser absolut ut att vara värt ett besök! Fina bilder som vanligt, tror jag skulle behöva en liten fotokurs. Kika gärna in på min nya blogg ennorrlandstjejsvardag.blogspot.com

2012-07-17 @ 23:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0