Blommande träd.....

Här kommer några bilder på äppelträd i blom......





Den här bilden får mej att tänka på en sen ur Bröderna Lejonhjärta
när dom rider genom äppel lunden i nangiala tror jag det var.

Och då kom jag att tänka på första gången jag kom i kontakt med
Astrid Lindgrens Bröderna Lejonhjärta.....det var i 3:e eller 4:e klass
och fröken läste boken för oss ,det var så spännande och jag minns hur 
jag drogs in i boken......sen har man ju sett filmen och snyftat bitvis.




Tyvärr så har jag inga äppelträd på gården men man kan ju njuta av
andras,det var inte lätt att fota i dag det blåste så.Varje gång skärpan 
ställt in sig så kom en vind och ruskade till och bilden blev suddig, men 
det blev någorlunda tillslut ..... 

Ha det bäst Kram /Susanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0