Silver och åter silver.....

Har fotat några av mina senaste alster i dag ,det blev stenar
son bakgrund.



Armband med bygel lås.






Silver tråd och silverplåt som jag formar till smycken ......




Det kanske inte syns men här har jag gjort en rund kula som hänger
på en lång kedja.Har bankat 2 stycken som jag sedan lött i hop och gjort
en fattning runt .borrat och filat ett hjärta på vardera sidan.



Här har jag försökt få med så många verktyg som möjligt på en bild,
än har jag inte så mycket verktyg men det fungerar ....



Här har jag böjt till några hjärtan lött i hop dom och bankat till dom lite,
små gebort presenter. 



Kulhammare  och flackjärn.



Den här ringen har jag gjort till min dotter,smälte silver till små kulor och
lödde fast dom på en lite bredare ring. 
................................................................................................................

Ja det blev några bilder från min lilla verkstad också som är under uppbygnad
man får köpa lite eftersom ,börjar bli dax att köpa in lite silverplåt och tråd .

Förresten i dag såg jag svanar flyga förbi, det är väl ett riktigt vårtecken
nu är det som bäst det blir ljusare noch ljusare och vi har det bästa framför oss.

Älskar vårvintern och våren..... sommaren har man så stora förväntningar på 
och allt ska man hinna på 4 veckor (semestern) man brukar inte ens hinna med
hälften så är det plötsligt höst .Men nu ska vi njuta här och nu!!!

Ha det bäst i vårvintesolen /Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Ulla

Oj,vad du är duktig!Man blir riktigt sugen att lära sig...

2012-03-22 @ 11:02:39
URL: http://smillis.bloggain.se
Postat av: Gardenhouse

Så mycket fina smycken du gör!

Det verkar jätte roligt men svårt...

Ha en fin påsk vecka,

kram Sussi

2012-04-02 @ 21:26:41
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Lena Bjurbäck

Hallojsan !!!!!!! Men så mycket znygga smycken du gör Men mer kreativ tjej än du finns inte.Njuter av dina foton och dina silver smycken Stort LYCKA TILL med dina alster KRAMIZ

2012-04-15 @ 21:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0