Skoterturer.....

Nu är det en extra härligt att bo på "sidanom" med skoterleden
alldeles utanför ,bara att sätta sig på skotern och åka iväg .
Hoppas att kommande helg bjuder på härligt väder ,med skoterturer
och grillning som för 14 dagar sedan då var det underbart.
Och lilla Tias följer förståss med ,han är först på skotern när vi ska
iväg.Här kommer lite bilder som jag tagit med Iphonen........
 
 Tias nere på isen vid vår brygga .
 
Skymmning ut mot havet .
 
 
Ser nästan ut som fjällen ....baksidan av Bastuskär.
 
Perfekt grillglöd .
 
 
På skoterleden mitt i skogen, en gata mitt bland tallarna.
 
Ser fram emot kommande helg då jag är ledig .
 
Ha det bäst /Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Åh, vilka härliga bilder! Jag kunde känna lukten från elden. Vårvintern är härlig här uppe.

Ha en fin dag!

2013-04-17 @ 09:50:24
URL: http://angermanalvens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0