Foto nörd eller?

Har jag blivit en foto nörd eller!? ser motiv hela tiden gillar
att fota naturen som aldrig är sig lik ,nya nyanser varje sekund.
Motiven är ofta dom samma efter som jag rör mej i närheten av 
mitt hem men när jag känner mig helt frisk ska jag vidga mina vyer.
Måste lära mej lite finesser med kameran , slutartid,ISO-kännslighet m,m.

Längtar till advent då man får styla om lite här hemma,nu har det inte
funnits så mycket att fota här hemma  det mesta har ni redan sett.



   

    
 Tog dessa bilder mellan 8,00-9,00 med 15 min mellanrum .vid första
annblick ser bilderna rätt lika ut,men kolla himlen ,ljuset,speglingarna.
Håll med om att vi har en juvlig utsikt som ständigt förnyar sig:)

      Rönnbären är röda och fina medans löven börjar ha gjort sitt.



                                     Bäcken som pålar .



           En lupin vid vägkanten som struntat i årstiden.(091019)

                                   Ha en bra dag !



Kommentarer
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Jag har sagt det förut och säger det igen; jag älskar dina fotografier! Må så gott!

2009-10-23 @ 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0