En rosa pelargon.....



Nu står en rosa pelargon i mitt runda fönster ovanför diskbänken ,den
har flera knoppar som väntar på att få slå ut.





I morgon och på lördag är jag ledig,på lördag blir det IKEA  åker till
Sundsvall redan i morgon kväll .



Alltid lika roligt att besöka IKEA *ler* dottern och hennes sambo ska
också med, sonen stannar hemma och tar hand om hunden och huset.

Vilken tur att vi inte ska ut och flyga nu när alla plan har flygförbud,
tänk vad en vulkan kan ställa till med..... Eyjafjallajökull vilket namn
Vi får hoppas att det inte blir långvarit då lär det blir kaos .....ni hörde
väl att man inte ska anstränga sig nu när det är askpartiklar i luften,
därför ska jag inte ut och springa i dag.. ha ha...(jag springa )ha ha....

Ha det bäst så länge / Kram Susanne.


Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej! Kul att hitta till dig med samma namn som mig!

Vilken mysig blogg du har. Vad heter hunden? en sån snygging.

Jasså det blir birsta i helgen, då är ni i mina hemtrakter, bor på Alnö.

Hoppas ni får en toppen helg medmycket fynd!

Kram Sussi

2010-04-15 @ 20:46:28
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Carina

Vad kul...ser att det är en kompis till mig som har gjort en kommentar före mig...världen är allt bra liten.

Kanske vi syns på IKEA...Jag bor också i Sundsvall, förstår att du bor en bit ifrån...birsta är värsta turistmangneten:)

Din pelargon är verkligen vacker...

Ha en fin helg!

Kram/Carina

2010-04-15 @ 23:22:02
URL: http://lillavran.blogg.se/
Postat av: Elle

Vad synd...jag som hade tänkt jogga jag med...blink

Även här i Tyskland har flera flygplatser stängt, kanske är det därför det kändes så lugnt och tyst imorse?? Här flyger annars mycket plan över oss.



I radion sade de att partiklarna är högt uppe i luften och att det egentligen bara kommer ner om det regnar. Men man vet ju aldrig...



Fin pelargon, ännu en anledning att köra till ikea??



Ha en skön helg!

Kram Elle

2010-04-16 @ 13:21:36
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: Sussi

Kul att du kikade in till mig också..

Det är min ena dotter som hjälpt mig med layouten och att få igång bloggen överhuvudtaget...

Ser även att en vän till mig hälsat på dig =)

Trevlig shopping, kram Sussi

2010-04-16 @ 21:13:29
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0