Tidig morgon innan jobbet...

Ja då var söndagens jobb bortgjort ,typiskt att det inte va
sådant väder fredag & lördag då jag var ledig.Men jag klev
upp lite tidigare så jag han gå ut med tias och kameran en sväng.
Inte mycket som går upp emot att se solen stiga upp ut mot havet,
skulle vara den vackra solnedgången då;))det känns ganska skönt
att åka till jobbet då man hunnit med lite vackra naturupplevelser.



                               Ser ni skenet i snön.







                 En grannstuga som väntar på sommaren.



                        Solen som letar sig mellan tallarna.

Ja  här får ni några av dom solstrålar jag tog med mej på jobbet i dag;)

Sonen hade fina foton med sig från Holmön ,det är jätte mycke älgar
där ute dom fångade några på bild, när dom kom körande i skogen med
skotern så låg det en älg och vilade,ja det heltenkelt vimlar av dom.
så jag hoppas på fint väder nästa helg så jag kanske kan fånga någon på
bild;)

Lånad bild!  Fotograf Sanne(mobilkamera)  Holmöälgar!

Ha en bra Söndagkväll/Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0