Kantarell paj !!










Sonen kom hem med kantareller så i dag när jag hade mindre ont så
snodde jag i hop en paj ,jag fuskade med färdig pajdeg eftersom jag inte känner
mej så pigg , men den blev jättegod .Hittade receptet i Året runt.


Har legat i ryggskott hela veckan ,har haft så ont att jag ej kunnat sova
ont när man ligger ,ont när man går .Dom tabletter jag rekomenderats att
äta gjorde ingen verkan ,så det blev ett besök på VC där läkaren skrev ut
dunder tabletter  ,den värsta värken har lagt sig men jag blir så trött av dom
och känner mig påvärkad  men hoppas kunna återgå till jobbet till veckan.

Ha det bäst /Kram Susanne !

Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Så gott och läckert! Av skogen guld...

Jag har en utmaning till dig om du har lust!?

Trevlig helg,

Kram Sussi

2011-08-26 @ 21:00:39
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0