Känner mig som Ernst.....



På uppsittarkvällen fick jag ett infall ....så trots att det regnade och blåste
och var kolsvart ute ,så var jag bara tvungen att gå ut och plocka lite
lingonris  så  med ficklampa och en påse så begav jag mig ut.
Jag behövde inte ens lämna tomten så jag bara raffsade åt mig ,kassen full.



Sen var det bara att binda fast lingonriset  på lampan över bordet
som Ernst fast han använde ju mossa ,jag tycker min lampa blev finare
hi hi...




                              Hyasint i konservburk.

 
Ha det bäst /Kram Susanne



Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

En sån stämning och så fint ni har, julen verkar ha innehållit det den ska!

God fortsättning

Kram Sussi

2011-12-26 @ 21:17:53
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Karin / bevemyrs blogg

Vilket vackert hem och som vanligt väldigt fina och inspirerande bilder!:)



God fortsättning på julen!!



Hälsar Karin

2011-12-28 @ 12:10:05
URL: http://bevemyrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0